Сьогодні ювелірні вироби є важливими аксесуарами для створення повноцінного образу. Але, якщо вони ще виготовлені з врахуванням індивідуальних особливостей замовника, з кращих матеріалів і з дотриманням стандартів якості на всіх етапах виробництва, то сміливо можуть претендувати на звання вигідної інвестиції в майбутнє. Про те, як прикрасу перетворити на родинну реліквію, вигідно інвестувати свої фінанси, знає засновниця і ідейний натхненник «DIAMOND of LOVE» – першого українського ювелірного бренду весільної і вечірньої моди, Галина Старжинська. Про своє хобі, яке перетворилося на власну справу, а також про подолання труднощів, з якими стикаються початкуючі підприємці, Галина повідала нашому виданню.
ПРО БРЕНД:
Галина, Ви – засновниця ювелірного бренду весільної і вечірньої моди «DIAMOND of LOVE». Що послужило ідеєю почати підприємницьку діяльність?
Розвитком ювелірної галузі я займаюся з 2004 року. Більш ніж за десять років я накопила колосальний і досить успішний досвід керівництва виробничою компанією. Тому, коли в січні 2015 року життя надало мені можливість вибору, я прийняла рішення про створення нового ювелірного проекту «DIAMOND of LOVE».
У чому полягає ідея створення Вашого бренду?
Назва нашого бренду говорить сама за себе – «Діамант любові». Скільки люблячих пар, стільки ж і прекрасних історій кохання. В кожного з нас є своя Love story. Вона, подібно до діаманта, має багато граней: це і ніжність, і любов, радість, щастя, пристрасть, найпотаємніше і неповторніше, що не підвладно чужому погляду і вторгненню стороннього в світ для двох – світ люблячих сердець. Прикраси від «DIAMOND of LOVE» це, в першу чергу, відчуття і емоції, «зафіксовані» в дорогоцінних прикрасах. Ми часто в найпрекрасніші моменти нашого життя не робимо фотографій, але нам завжди хочеться зберегти спогади. У цьому і допоможуть дорогоцінні вироби «DIAMOND of LOVE», які розкривають вишуканий витончений образ, неповторний стиль і індивідуальність.
Чому Ви вибрали саме ювелірну моду?
Мода – це відображення сучасності. Дуже хочеться, щоб українських жінок прикрашали вишукані і модні ювелірні аксесуари європейського рівня. Але на жаль, ювелірна дійсність України – це, більшою мірою, або пострадянська массовка, або копії світових брендів попередніх сезонів. І тут питання не в тому, що у нас в країні немає своїх ідей, своїх талантів або своїх дизайнерів. Їх насправді в надлишку. Справа в економіці виробничого процесу, де підприємці при виборі між дорогим виробництвом ексклюзивного і накладом з мінімальними витратами, віддають перевагу останньому варіанту. Природно, ціна товару назад пропорційна його кількості: якщо продукт виробляється великим накладом, то він стоїть дешевше, якщо меншим – дорожче. «DIAMOND of LOVE» постійно працює над розширенням асортименту і надає своїм клієнтам можливість вибирати ексклюзивні прикраси, вироблені з врахуванням індивідуального підходу і відповідні вищим європейським стандартам.Ще одна важлива місія «DIAMOND of LOVE», в тандемі з дизайнерами одягу, зробити образ жінки завершеним. На сьогоднішній день, в умовах популяризації української модної індустрії, більшість дизайнерів представляють нашій увазі незавершені образи через відсутність гідних аксесуарів. Ювелірні прикраси розкривають і відображують внутрішній світ жінки, демонстрація прикрас в модних показах наповнять колекції особливим шармом і вишуканою розкішшю, виведуть статус колекції на вищий рівень.
ПРО ВИРОБНИЦТВО:
Які труднощі виникали на початку Вашої дороги і як Ви з ними справлялися?
Перше і найнеобхідніше на початку власної діяльності правильно сформулювати свою мету, підготувати детальний план, з конкретними термінами реалізації, як і зібрати команду однодумців. Також важливо вміти правильно розподілити обов'язки і делегувати повноваження. Кожен співробітник повинен займатися своєю справою. Наприклад, у мене є ідея, і я знаю, як її реалізувати, якісно виробити і кому продати готовий виріб. Але я не 3-d дизайнер і не майстер-ювелір, тому не зможу втілити свою ідею без профільних фахівців. З цього виходить, що завжди на початку шляху займає час підбір професіоналів, які вміють чути і зможуть дати очікуваний від них результат. Ще один важливий момент – це стартовий капітал і залучення інвестицій. Коли є прагнення реалізувати проект в короткі терміни, то у будь-якому випадку це вимагає певних фінансових вкладень, особливо в ювелірній справі. Складові ювелірних прикрас, виробниче і торгівельне устаткування і приміщення, персонал, реклама, сайт і багато що інше. Чим точніше сформований і розподілений бюджет, тим більше вірогідності правильного розподілу фінансових потоків.
ПРО ВИРОБИ БРЕНДУ:
Ви не з чуток знаєте, чого хочуть жінки, і які прикраси вважають за краще. Чого ж вони хочуть насправді?
Жінки за своєю природою емоційні створіння. Тому основною складовою при виборі прикрас є емоції і певні асоціації або відношення до ювелірного виробу. Також ні для кого не секрет, що сьогодні вироби з благородних металів і коштовних каменів є показником статусу. До того ж не слід забувати: ексклюзивна прикраса – це вигідна інвестиція. В той час, коли інфляція на інші групи товарів характеризується «обвалом» цін, на ювелірні вироби ціни лише зростають.
Чим керуєтеся при створенні кожного виробу?
Важливим аспектом при створенні кожної нашої прикраси і однією з найважливіших складових бренду є: смислове наповнення, якість і індивідуальний сервіс. Всі прикраси «DIAMOND of LOVE» проходят контроль якості на кожному етапі виробництва і в Пробірній Палаті України. Прикраси виготовляються з банківських металів і дорогоцінних вставок вищої якості. Оригінальність наших прикрас підтверджує лазерне гравіювання логотипу бренду і унікального коду виробу, який записується у Сертифікат при продажі і супроводжує кожну прикрасу. Перевірити оригінальність прикраси можна по онлайну-заявці через форму зворотнього зв'язку. Кожна прикраса представлена на вибір в трьох колірних рішеннях: з жовтого, білого і рожевого золота, зі вставками ювелірної емалі, діамантів і іншими дорогоцінними вставками. Бренд надає гарантію на весь період експлуатації прикраси і сервісні послуги з догляду за прикрасами.
Мода мінлива. На ювелірну моду поширюється це твердження?
Я б трохи зрушила вектор моди, як тимчасового явища, тому пропагую моду на якість, екськлюзівность і на родинні цінності. Можна мати ряд прикрас під різні образи і грамотно застосовувати їх в своєму луку, тоді їх актуальність не загубиться.
ПРО ПЛАНИ:
Вашому ювелірному бренду недавно виповнився рік. За відносно короткий період ви встигли заявити про себе на високому рівні і досить гідний. Як плануєте розвиватися далі?
Головне – не зупинятися. Ідей, як завжди, багато, і вони дуже всілякі. В першу чергу, це стосується нашого асортименту. Основні напрями бренду «DIAMOND of LOVE» – це весільна і вечірня ювелірна мода. Весільна мода представлена в досить широкому асортименті. Тому зараз пріоритетною є саме робота над розширенням асортименту вечірньої ювелірної моди. Також продовжуємо розробку прикрас, пов'язаних з духовними і родинними цінностями. Насправді ювелірні напрями досить всілякі. Тому наступні роки відкривають нові горизонти для розвитку нашого бренду, надаючи можливість щорік охоплювати окремі сегменти ювелірних прикрас. У традиціях українського народу ювелірні прикраси займають особливе місце, тому хочеться сприяти розвитку ювелірного мистецтва в нашій країні.